Un dialog din anul 2006:

Mențiune:

Întrucât preotul care a vorbit înregistrat aici înainte de 2007 încă NU s-a îngrădit public de erezia ereziilor – ecumenismul sincretist (erezie oficializată prin pseudo-sinodul din Creta în iunie 2016 și adoptată prin semnături PUBLICE, de NEtăgăduit ale TUTUROR episcopilor români în octombrie același an) – așa cum învață Biserica prin Sfinții Părinți, prin Sfintele Canoane, prin Sfintele Dogme (cârma și hotarele Ortodoxiei) – veșnic valabile, clare, categorice și obligatorii pentru toți bine-credincioșii, nu îi vom publica numele, decât atunci când se va lepăda PUBLIC de erezia ecumenistă, întorcându-se la ortodoxie, oprind comuniunea liturgică (împreună-rugăciunea) cu ereticii, cu cei care pomenesc în calitate de episcop un eretic ecumenist.

.

Puteți descărca acest dialog în format audio mp3 de aici:

Download “20200226-00001-mucenicie.mp3” 20200226-00001-mucenicie.mp3 – Downloaded 50 times – 4 MB

.

Întrebare:

În perspectiva faptului că România va fi înglobată în UE, cum vom putea noi să rezistăm structurilor satanice care vor face legea?

Răspuns:

Prin mucenicie. Ori vom fi mucenici, ori vom fi apostați. Să știți, acum există 3 niveluri de oameni: cei mai de jos sunt cei care s-au lepădat de ortodoxie, nivelul nostrum de mijloc – nici nu ne-am lepădat dar nici n-am mărturisit cu prețul vieții, și nivelul de sus al celor care mărturisesc cu prețul vieții pe Hristos Dumnezeul adevărat și Învățătura ortodoxă. Treptat, o să se întâmple următorul fenomen: o să dispară clasa de mijloc. Pentru că provocările vor fi atât de clare, atât de pe față, încât va veni momentul odată să spunem dacă suntem cu adevărat ortodocși și preferăm să murim ca Sf. Constantin Brâncoveanu și cu copiii, sau dacă ne lepădăm. Deci o să fie doar două clase: mucenicii, mărturisitorii și mucenicii pentru Hristos pentru ortodoxie, și cei lepădați de ortodoxie. Vor rămâne doar două clase. Clasa de mijloc nu va mai fi. Acuma, știți de ce există clasă de mijloc? Deoarece prigoana nu e prea tare. Și în absența unei prigoane foarte tari, este posibilă și clasa de mijloc – nici să-L mărturisim pe față pe Hristos sau dreapta credință, dar nici să ne lepădăm, trecem neobservați, ne fofilim așa… Dar când va veni cu microcipul să ți-l pună pe mână și tu o să spui:NU! Eu sunt orthodox, NU ACCEPT pecetluirea aceasta! Eu de la părinții duhovnicești, de la părinții Athoniți știu că acesta este semn al Satanei și NU-l primesc. Și atunci te desparți de mediul social și trăiești pe undeva prin pădure – cum spune Sf. Lavrentie de Cernigov: că la sfârșitul veacului, adevărații creștini nu vor mai putea să stea în orașe și vor fi prigoniți și vor merge în pustiu. Pustiu – adică în munte, în locuri neumblate. Zice: Dar să nu se teamă, să nu deznădăjduiască nicidecum, că Dumnezeu va purta grijă de ei și-i va hrăni. Cum? Asta Dumnezeu știe. Deci să nu ne fie frică. Și chiar de-ar fi să murim, de foame sau de sete, dar murim pentru Hristos. Murim și intrăm în comuniunea moșilor și strămoșilor noștri ortodocși, bine-credincioși creștini, care și-au dat viața pentru neamul nostrum, pentru țara aceasta și pentru neamul nostrum. Dacă vrem să fim într-o reală comuniune cu moș-strămoșii noștri bine-credincioși și cu toți Sfinții, atunci să urmăm calea lor. Că ce spune Sf. Ioan Gură de Aur: Cel mai bun mod de a-i cinsti pe Sfinți este să le urmăm lor, să le urmăm Sfinților. Să avem curajul acesta și să nu ne lege nimic de lumea aceasta! A, dacă te țin patimi legate de televizor, de casă, păi zice: cum să renunț la televizor?”, ”cum să renunț la casă?”, ”cum să renunț la mâncare?”, ”cum să renunț la distracții? Și atunci, patimile acestea sunt cele care îi vor ține pe oameni legați de cele trupești și atunci vor primi: și microcipul, vor primi și alte… vor face și alte… compromisuri. Deaceea părinții duhovnicești recomandă pentru a putea reista lui antichrist, în primul rând să ne străduim, sub îndrumarea unui duhovnic ortodox, să scăpăm de patimi. Ecumeniștii și mai ales masonii, încearcă exact invers: Masoneria încearcă acuma o impregnare a omenirii, a tineretului în special, cu patimi. De ce? – ca să nu reziste. Că un tânăr împătimit după distracții, după casă, după vile, după mașini, n-o să renunțe la ele cu ușurință. Când vine compromisul și o să spună: Alege: ori faci ce spunem noi, și o să trăiești în continuare cu vilă și mașini, cu distracții, cu toate prostiile, ori, dacă nu faci ce spunem noi, o să le pierzi pe toate și îți pierzi viața. Un tânăt intoxicat cu patimi n-o să reziste… O să se lepede de Hristos ca să rămână cu mașina lui, cu iubita lui, cu televizorul lui, cu vila lui, și așa mai departe… N-o să aibă putere. Nu vedeți ce greu se leapădă un om de țigară!… Nu spun de distracție și de vilă… Nu poate! De ce? Spun Sfinții Părinți: obișnuința este a doua natură, patima se face o a doua natură a omului. Atât de apropiată devine, încât nu mai pot ca să mă rup de ea. Ăsta e un plan masonic – ca să îndobitocească pe oameni, să-i împătimească, și cu niște oameni împătimiți și sărăciți, îi poți duce imediat, îi poți conduce cum vrei. Deaceea trebuie să scăpăm de patimi! URGENT!”

.